3.krog Poletne lige OOCT: Skok na “Pečörovski breg” z južne strani

V mesecu juniju nas je čakal vzpon. Po nekaj predlogih za lokacijo smo na koncu določili, da bomo
tokrat napadali segment v Pečarovcih. »Pečörofci od gasilskoga pa do Sebeščana«. Klanec je bil dolg
1,24km s povprečnim naklonom 7,5%. Maksimalni naklon na začetku segmenta doseže (ali celo
preseže ) 15%. S ciljem pri cerkvi smo imeli čas za počitek komaj na pokopališču in nekateri so to tudi
izkoristili

Tokrat bomo zapis rezultatskih dosežkov začeli pri predstavnicah nežnejšega spola, kjer se je
razvrstitev spreminjala skorajda iz dneva v dan. Na koncu je boj treh predstavnic dobila Mateja Rems,
ki je s časom 4:35 za pičlih 6 sekund ugnala Kristino Koter. Tretje mesto je osvojila Darja Horvat.
Kristina nam je na tokratnem segmentu postregla tudi z zanimivimi fotografijami ter celo z
informacijo o možnosti »tankanja bidona« na vrhu, pred cerkvijo Sv. Sebeščana, pri gostilni. Tega
nismo vedeli niti domačini, tako da od sedaj naprej v Pečarovski klanec lahko mirno zapeljemo s
praznimi bidoni

Dolgo se je čakalo na idealne razmere, morebiten zahodni ali južni veter, nekateri so ga izkoristili,
spet drugim pa vedno piha v prsa. Takih nas je tokrat bilo več.

Dvakratni zmagovalec Robert Hozjan je tudi tokrat pokoril konkurenco in s časom 3:28 s prednostjo
27 sekund osvojil novih 50 točk za skupno razvrstitev v Ligi. Drugo mesto je osvojil Simon Seči, tretji
je bil Mitja Žitnik. Mitja je le za sekundo prehitel Damijana Horvata, še 2 sekundi več je zaostal Rok
Horvat. 6.mesto je tokrat osvojil Marko Nemet, kar je njegova najboljša uvrstitev v ligi. Sekundo
počasnejši čas je imel Aljoša Cipot, še eno več pa Boštjan Horvat. Tudi v nadaljevanju razvrstitve so
med mesti odločale zelo majhne razlike. Več o rezultatih, skupni razvrstitvi in sami ligi najdete na spletni strani.

Z nekaj presenečenji glede uvrstitev na tokratnem segmentu, tako pozitivnih kot negativnih, se od
klanca za en mesec poslavljamo, saj bomo v juliju vozili po za nepoznavalce iz preostalega dela
Slovenije – značilnem profilu Prekmurja, čisti ravnini. Segment bo kronometerski, ravno bo kot
palačinka in odločala bo aero pozicija v kombinaciji s surovo močjo pedaliranja.

Leave a Reply